Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Artvin

Valilikler

T.C. MURGUL KAYMAKAMLIĞI
T.C. MURGUL KAYMAKAMLIĞI
T.C. MURGUL KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Görev Yapmış Kaymakamlarımız Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Mevzuat
  • MURGUL
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
11
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Görev Yapmış Kaymakamlarımız
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Mevzuat
  • MURGUL
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

SYDV Personel Alımı

29.06.2018
 
 
MURGUL SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI BELİRSİZ SÜRELİ PERSONEL (BÜRO GÖREVLİSİ) ALIMI
 
            Murgul Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma (SYD) Vakfına aşağıda belirtilen nitelikte Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fonu Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen “Norm Kadro Standartları, Nitelikleri Özlük Hakları ve Çalışma  Şartlarına İlişkin Esaslar”, 2012/12-14, sayılı genelgeler ve 4857 sayılı İş Kanunu uyarınca şartları tutan adaylar arasından 1 (Bir) kişi BÜRO GÖREVLİSİ unvanında personel istihdam edilecektir. (Vakfa başvuran vatandaşlarla görüşerek talepleri kaydeder genel büro hizmetlerini yürütür ve Vakıf Müdürünün vereceği diğer görevlerini yerine getirir.)
I- ADAYLARDA ARANACAK ŞARTLAR:
  1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak.
  3. 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak.
  4. Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
  5. Türk Ceza Kanunun 53. maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile Devletin güvenliğine karşı suçlar, anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak.
  6. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.
  7. Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.
  8. ÖSYM tarafından yapılan geçerli 2016 ve 2017 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından Büro Görevlisi için KPSS P3 puan türünden en az 60 puan almış olmak.
II- ÖZEL ŞARTLAR:
  1. Görevin devamlı yapılmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya vücut sağlığı ile ilgili özrü bulunmamak.
  2. Microsoft Office Programları (Word, Excel, Powerpoint vs.)) ve İnternet uygulamalarını etkin olarak kullanabilmek.
  3. İşin Süresi: Belirsiz süreli. (2 ay deneme süreli)
  4. İstenilen iş gücü sayısı: 1 (bir) adet Büro  Görevlisi
  5. 4 yıllık Yüksek Öğretim Kurumlarının Siyasal Bilgiler Fakültesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler ve Sosyal Hizmetler Bölümlerinden mezun olmak.
  6. En az 6 (altı) aydır Murgul ilçesi sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak.
  7. Murgul SYD Vakfında en az on yıl çalışmayı kabul ve taahhüt etmek (kazanan aday için geçerlidir)
  8. İş Tanımında belirtilen nitelikleri taşımak.
III- BAŞVURU VE MÜLAKATA İLİŞKİN BİLGİLER:
  1. Başvurular 02.07.2018 tarihinde başlayacak olup 09.07.2018 tarihinde sona erecektir.
  2. Murgul Kaymakamlığı internet sitesinde (http://www.murgul.gov.tr/) ve Kaymakamlık Binası girişinde yayınlanan personel alım ilanında belirtilen genel ve özel şartları taşıyan adaylar başvurularını Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü 'nün https://sosyalyardimlar.aile.gov.tr/ sitesinden SYDV Personel Alım İlanları linkinden yapacaktır. Vakfımıza bizzat veya posta yolu ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
  3. İlan sonucunda başvuran adaylar içerisinden, alınacak olan personel sayısının 5 (beş) katı aday mülakata çağırılacaktır. 1 (bir) adet Büro Görevlisi için 5 (beş) kişi, 2016 veya 2017 KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan itibaren sıralanarak mülakata çağırılacaktır.                  
  4. Başvuruları kabul edilip, Mülakata çağrılacak adaylar 10.07.2018 tarihinde Murgul Kaymakamlığı internet sitesinde (http://www.murgul.gov.tr/) ve Kaymakamlık Binası girişinde ilan edilecektir. Mülakata çağırılan adaylar, şartları taşıdıklarını gösteren belgelerin aslını göstererek bir fotokopisini 12.07.2018 tarihi saat 17:00'a kadar Vakıf Müdürlüğüne bizzat elden (küre mahallesi orman işletme caddesi hükümet konağı kat:2 Murgul/ARTVİN) teslim etmeleri gerekmektedir. Bu tarihten sonra yapılan yada eksik belge/bilgi ile  yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
  5. Mülakat 13.07.2018 tarihinde saat 15:00'da Murgul Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü binasında yapılacaktır.
  6. Evrak Teslim Yeri: Murgul SYD Vakfı Müdürlüğü – İletişim Bilgileri: küre mahallesi orman işletme caddesi hükümet konağı kat:2 Murgul/ARTVİN. TEL: 0 466 711 3517 - Vakıf Müdürü Serkan İNCE
IV- BAŞVURUDA İSTENİLECEK BELGELER: 
  1. Nüfus Cüzdanı.
  2. KPSS sonuç belgesi.
  3. Diploma veya mezuniyet belgesi.
  4. Adli sicil belgesi.
  5. 3 adet vesikalık fotoğraf (son altı ay içerisinde çekilmiş olmalıdır).
  6. İkametgâh belgesi.
  7. Özgeçmiş (Özgeçmişte varsa iş deneyimi, özel meziyet ve nitelikleri, bu işe neden başvurduğu, geleceğe dönük hedef ve amaçları, aile bilgileri, hobileri gibi konulardan bahsedilecektir.)
  8. Çalışmasına engel olmayacağını gösteren sağlık raporu (Sözleşme imzalama aşamasında istenecektir.)
V- BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLAR:
  1. Başvurular Vakıf Mütevelli Heyeti üyelerinden oluşacak sınav komisyonu tarafından değerlendirilecektir. Mülakat sonunda atanmaya hak kazanan listesi Murgul Kaymakamlığının  internet sitesinde (http://www.murgul.gov.tr/) ve Murgul Kaymakamlığı bina girişinde en geç 19.07.2018 tarihinde ilan edilecek olup, 0466 711 35 17 numaralı telefondan da öğrenilebilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetindedir, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.      
  2. Mülakat sonucunda sınav komisyonunca başarılı bulunan aday Vakıf Mütevelli Heyetinin onayına sunulacaktır. Vakıf Mütevelli Heyetinin kararına müteakiben SYGM'nin kararı onaylaması durumunda ilgili personelle sözleşme imzalanacaktır.
  3. 19.07.2018 tarihinde ilan edilen atamaya hak kazanan listesinde ki asıl kazananın 7 gün içerisinde Vakıf Başkanlığına başvurmaması durumunda yedek kazanın ataması yapılacaktır.
  4. Adayların evrakları üzerinden yapılan kontrollerde istenilen pozisyon için belirtilen şartlara uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar tutanağa bağlanarak atamaları yapılmayacaktır. Ayrıca verilen sürede başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılan personelin sözleşmesi iptal edilecektir.
VI- DİĞER HUSUSLAR:
  1. Büro Görevlisi olarak istihdam edilen personel herhangi bir nedenle (eş durumu, sağlık vb.) nakil talebinde bulunamaz.
  2. Adaylar Sadece tek bir unvan için başvuruda bulunabilir.
  3.  Vakıf mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir. 02.07.2018
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Artvin Valiliği
  • Resmi Gazete
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • Terör Arananlar
  • Sıfır Atık Projesi
  • Açık Kapı
Küre Mahallesi. Karşıyol Cad. No:12 Kat:2 08500 Murgul/ARTVİN
0 (466) 711 35 18
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız